1

مذاکرات هیات بازرگانی سفارت بنگلادش با تشکل های غیر دولتی شهر قیامدشت

  • کد خبر : 1655
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
مذاکرات هیات بازرگانی سفارت بنگلادش با تشکل های غیر دولتی شهر قیامدشت
به دعوت مرکز ملی فرش ایران، دور دوم‌مذاکرات هیات بازرگانی سفارت بنگلادش با نمایندگان شهرداری قیامدشت و تشکل های غیردولتی شهر قیامدشت، دیروز (سه شنبه) در بنیاد و موزه فرش استاد رسام عرب زاده تهران برگزار شد.

در این دیدار که فرزندان و مدیرعامل بنیاد فرهنگی وهنری عرب زاده و رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز حضور داشتند، خانم دکتر جولیا معین، رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش در تهران با قدردانی از مهمان نوازی مردم شهر قیامدشت از هیات بنگلادشی اظهار امیدواری کرد این دیدارها سرآغاز خوبی برای توسعه روابط قیامدشت با شهرهای بنگلادش شود.

وی با اشاره به وجود نیروی بومی ارزان در کشور بنگلادش از آمادگی کشورش برای جذب سرمایه گذار و حمایت از آنها در جهت آموزش هنر فرشبافی و تولید محصولات ایرانی در کشورش شد.

روح اله حسین زاده،سرپرست حوزه اجتماعی و فرهنگی و مرضیه سادات حسینی، مدیر حوزه اداری و آموزش شهرداری قیامدشت نیز در این نشست با تشریح توانمندی های بانوان شهر قیامدشت و همچنین نحوه فعالیت مرکز کارآفرینی این شهر از آمادگی تشکل های غیر دولتی شهر قیامدشت برای عرضه محصولات در کشور بنگلادش بر اساس موافقت نامه های فیمابین دوکشور خبر دادند‌.

بازدید از موزه استاد رسام عرب زاده و گفتگو با فرزندان این هنرمند کشورمان از دیگر برنامه های جانبی این نشست بود.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=1655

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.