1

فرماندار ری: نقدهای سازنده باعث رشد جامعه می‌شود

  • کد خبر : 1768
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
فرماندار ری: نقدهای سازنده باعث رشد جامعه می‌شود
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نقدهای سازنده که موجب ارتقا و رشد جامعه شود را می پذیریم و اگر نیت های دیگر پشت نقد و باعث خدشه دار کردن ذهن مردم باشد، باید مسببان آن در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

حسین توکلی کِجانی در جمع خبرنگاران شهرستان ری بابیان اینکه خبرنگاران از ارکان رشد و توسعه کشور محسوب می شوند، اظهار داشت: از تلاش و زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری در طول یکسال گذشته بویژه در ایام انتخابات و بیماری کرونا قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه رسانه های محلی در آگاهی افزایی مردم برای مقابله با بیماری منحوس کرونا، نقش ویژه ای داشتند. افزود: در برهه کنونی که کشور درگیر مشکلات ناشی از بیماری کرونا است، اصحاب رسانه و فضای مجازی در انعکاس اقدامات و اطلاع رسانی در راستای آگاه‌سازی شیوه نامه های بهداشتی بیماری کرونا بسیار اثرگذار بوده و هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در برگزاری قانونمند و همراه با آرامش انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ که موجب مشارکت ۴۳ درصدی مردم در شهرستان ری شد، اصحاب رسانه شهرستان نیز نقش آفرین بودند.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات ارزشمند خبرنگاران، پیگیری مطالبات عمومی است و امروز یکی از دلایل تحقق استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان ری و راه اندازی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی مطالبه گری بحق در فضای اخلاق مداری است.

معاون استاندار تهران گفت: در ماه های محرم و صفر حتما باید بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده، مراسم برگزار شود و سعی کردیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تمام مراسم های مذهبی ماه‌های گذشته برگزار شود و باید شور حسینی با رعایت همه مسائل مرتبط با سلامت مردم همراه باشد.

این مسئول ادامه داد: گروه‌های جهادی در شهرستان ری باید در این روزهای سخت، دوباره فعال شوند و سعی شود در ایام محرم، کارهای زیبای روزهای اول کرونا در توزیع آبمیوه و کمک‌های مختلف به کادر درمان توسط گروه‌های جهادی سطح شهرستان ری احیا شود تا از این روزهای سخت مقابله با کرونا عبور کنیم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که در این مسئولیت هستم، با تمام قدرت به مردم ری خدمت خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=1768

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.