هوشنگ اکبری سرپرست بخشداری خاوران در این خصوص اظهار داشت ؛ در جلسه ای که با حضور معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران ، رئیس شورای اسلامی بخش خاوران، رئیس شورای شهر و معاون شهردار قیامدشت داشتیم، موانع پیش روی شروع به کار اداره ثبت اسناد و املاک بخش خاوران بررسی گردید.
وی افزود : نزدیک به یکسال است که ساختمان این اداره توسط شهرداری و شورای شهر قیامدشت تامین شده ولی به دلیل برخی ناهماهنگی ها تا به امروز شروع به فعالیت نکرده است.
سرپرست بخشداری خاوران تصریح کرد : انشاالله با استقرار اداره ثبت اسناد و املاک بخش خاوران در شهر قیامدشت شاهد رفع یکی از نیازهای مهم مردم شریف بخش خاوران خواهیم بود .
اکبری با اشاره به لزوم استقرار ادارات در مرکز بخش خاوران بیان نمود: پیگیریهای لازم را جهت استقرار سایر ادارات در این بخش انجام خواهیم داد چرا که طبق قانون باید ادارات در مرکز بخش استقرار یابند.