1

دستگیری ۴ مالخر و کشف اموال مسروقه در قیامدشت

  • کد خبر : 2375
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
دستگیری ۴ مالخر و کشف اموال مسروقه در قیامدشت
فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري چهار مالخر محدوده قیامدشت و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قیامدشت نیوز، دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری زیادی اموال مسروقه در یک انبار در محدوده قیامدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری آن محل قرار گرفت .

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۴ قیامدشت با اقدامات اطلاعاتی این انبار را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و مشخص شد انبار برای یک باند چهار نفره است که اقدام به خرید اموال مسروقه می کنند.

وی افزود: با اطمینان از موضوع، مأموران طی هماهنگی قضائی، به محل اعزام و ضمن دستگیری هر چهار نفر، در بازرسی از محل مورد نظر، چهار عدد کولر آبی، یک عدد پکیج آبگرمکن، هشت عدد لاستیک خودرو و یک دستگاه برش مکانیکی کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اعتراف کرده و تا کنون سه شاکی اموال مسروقه خود را بین اموال مکشوفه مورد شناسایی قرار داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شناسایی دیگر مالباختگان در دستور کار کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار دارد، گفت: پس از اخذ شکایت از شاکیان، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=2375
  • نویسنده : مظاهر ابراهیمی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.