2

تنظیم قرارداد اجاره برای اتباع غیرمجاز در ری ممنوع شد

  • کد خبر : 2950
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
تنظیم قرارداد اجاره برای اتباع غیرمجاز در ری ممنوع شد
رئیس اتحادیه املاک شهرستان ری از ممنوعیت تنظیم هرگونه قرارداد اجاره برای اتباع خارجی فاقد مجوز قانونی خبرداد و گفت: با متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

علی محسنی با اشاره به ممنوعیت تنظیم قرارداد اجاره برای اتباع غیرمجاز اظهار داشت: تنظیم هرگونه قرارداد اجاره برای اتباع خارجی فاقد مجوز قانونی در سطح شهرستان ری ممنوع است و با متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: اتباع فاقد مدارک هویتی نمی‌توانند قراردادی منعقد کنند و فقط اتباع دارای مدارک شناسایی اعم از کارت تردد، پاسپورت، کارت آمایش می‌توانند نسبت به اجازه منزل اقدام کنند.

رئیس اتحادیه املاک شهرستان ری در ادامه گفت: از این پس با دستور کارگروه ساماندهی دفاتر مشاورین املاک کشور، دریافت کد رهگیری برای تمام قراردادهای اجاره نامه و مبایعه نامه در دفاتر املاک شهرستان ری الزامی است.

محسنی توانا در پایان خاطرنشان کرد: مشاوران املاک باید مدارک شناسایی اتباع مجاز عبارت از کارت آمایش از استان تهران، گذرنامه‌های خانواری و اقامتی با تاریخ اعتبار ممهور به مهر ادارات پلیس مهاجرت و گذرنامه در استان تهران، برگه‌های تردد غیر حمایتی، برگه‌های سرشماری معتبر از استان تهران شامل بازشماری، حمایت تحصیلی، اشتغال و واکسیناسیون است را از اتباع مجاز درخواست کنند. 

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=2950

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.