1

تشکیل جلسه بررسی مشکلات هیئت های ورزشی بخش خاوران با چاشنی انتخابات ۱۴۰۰

  • کد خبر : 1509
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
تشکیل جلسه بررسی مشکلات هیئت های ورزشی بخش خاوران با چاشنی انتخابات ۱۴۰۰
جلسه بررسی مشکلات هیئت های ورزشی بخش خاوران همراه با دعوت به حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ با حضور اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران ، رییس اداره ورزش و جوانان بخش خاوران ، نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ، مسئول سیاسی و انتظامی بخشداری خاوران و روسای هیئت های ورزشی در محل بخشداری خاوران برگزار گردید.

اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران در این جلسه اظهار داشت :انتخابات ضامن امنیت کشور است و هر چقدر درصد مشارکت بالا باشد امنیت و اقتدار کشور نیز بالا خواهد رفت.

وی افزود : ورزشکاران می توانند نقش بسیار موثری در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند و در این راستا جامعه ورزشی ما همیشه نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

نماینده عالی دولت در بخش خاوران ادامه داد : ایران با تمام توان مقابل تحریم های ظالمانه ایستاده و یکی از شاخصه هایی‌که می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی نماییم همین انتخابات است.

شعبانزاده تصریح کرد : جامعه ای که ورزشکار و سالم باشد هرگز به سمت آسیب های اجتماعی سوق پیدا نمی کند.

وی تاکید نمود : باید زیرساخت های شهر قیامدشت و بخش خاوران برای ورزش بخصوص ورزش قهرمانی تامین شود.

بخشدار خاوران با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب بخش خاوران برای ورزش گفت : با توجه به وجود کارخانه ها و کارگاههای بزرگ صنعتی در بخش خاوران ،‌می توان از ظرفیت آنها برای ورزش این بخش استفاده بهینه نمود.

این مسئول اظهار نمود : ما باید امثال آقای عبادی پور (ملی پوش بوکس) را پرورش دهیم نه اینکه پس از رشد آنها، دستشان را بگیریم !

وی در پایان گفت : اگر در شهر و روستا، ورزشکارسالم و توانمندی که شاخصه های خوب کاندید شدن را دارد، تشویقش نمایید تا خود را در معرض انتخاب شدن قرار دهد.

در این جلسه روسای هیئت های ورزشی بخش خاوران مشکلات و کاستی های موجود در ورزش این بخش را مطرح کردند.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=1509

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.