1

تجلیل سرپرست فرمانداری ری از فعالیتهای حوزه مدیریت شهری قیامدشت

  • کد خبر : 596
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
تجلیل سرپرست فرمانداری ری از فعالیتهای حوزه مدیریت شهری قیامدشت
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت، عملکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت را ستود و بر تداوم ارایه خدمات به مردم و شهروندان این منطقه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قیامدشت نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت، احمد اسماعیلی راد پس از استماع گزارش عملکرد سال گذشته حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت، حجم خدمات صورت گرفته را قابل قبول دانست و گفت: با وجود یک شهردار فعال و توانمند و شورایی پاکدست و یکدست، این چنین حجم کار و تلاش در شهر قیامدشت انتظار می رود.

اسماعیلی راد نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا را برآمده از خواست نظام عنوان کرد و گفت: شوراها بواسطه نمایندگی مستقیم مردم، هم انتقال دهنده مشکلات به حاکمیت و متقابلا بیان اقدامات به مردم هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت، عملکرد مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت را ستود و بر تداوم ارائه خدمات به مردم و شهروندان این منطقه تاکید کرد.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار،شهردار،رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان ری، دیدگاهها و دغدغه های خود را مطرح کردند.

 

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=596

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.