0

۵۰۰۰ هزار متر از شبکه توزیع آب قیامدشت بازسازی شد

  • کد خبر : 1185
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
۵۰۰۰ هزار متر از شبکه توزیع آب قیامدشت بازسازی شد
مدیر امور آب و فاضلاب قیامدشت گفت: پنج هزار متر از شبکه توزیع آب شرب این شهر با اعتبار ۳۰ میلیارد رال از محل اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب منطقه۶(شهرری) اصلاح و بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری قیامدشت نیوز ، احمد آینه‌ وند مدیر امور آب و فاضلاب قیامدشت اظهار داشت: یکهزار و ۵۰ متر از شبکه انتقال و توزیع آب شرب و ۲۵۰ رشته انشعاب آب شهر قیامدشت با تلاش حوزه فنی و اجرایی آبفای منطقه‌۶ تهران اصلاح و بازسازی شد.
وی با اشاره به اینکه شبکه توزیع آب قیامدشت ۵۱ کیلومتر طول دارد که ۴۰ کیلومتر آن فرسوده است، افزود: استفاده از لوله‌های پولیکا و پلاستیکی نامرغوب در زمان تصدی امور شرکت آبفای روستایی در این شهر موجب بالا رفتن آمار حوادث و ترکیدگی لوله شده که باید این شرایط اصلاح شود.
آینه‌وند ادامه داد: بخشی از لوله‌ها و تاسیسات شبکه توزیع آب شرب در پیاده‌روها و حتی در زیر تاسیسات ساختمانی مشترکان واقع شده است که همین امر دسترسی به این بخش از شبکه توزیع را دچار مشکل کرده است.
وی با بیان اینکه شرکت آبفای شهری قیامدشت قرار داد یکساله‌ای برای نوسازی شبکه توزیع آب شرب منعقد کرده است، تصریح کرد: این اداره تلاش می‌کند تا پایان سال جاری تمامی خطوطی فرسوده را بازسازی کند.
آینه‌وند یادآور شد: با وجود اینکه آغاز کار اجرایی این عملیات با مشکلات متعددی همچون نبود زمان مناسب و کافی جهت تجهیز کارگاه توسط پیمانکار، تداخل و هم زمانی اجرای آن با زمان شروع قرارداد مواجه شده بود؛ اما روند اجرای کار و پیشرفت عملیات در یک ماه گذشته بسیار خوب بوده و امیدواریم که تعهد قرارداد را تا پایان سال اجرایی کنیم.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=1185

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.