0
همزمان با برگزاری نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان ری صورت گرفت:

پیام امام جمعه قیامدشت جهت تشویق به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

  • کد خبر : 722
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
پیام امام جمعه قیامدشت جهت تشویق به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
در راستای معرفی نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی سید حسین امیری امام جمعه قیامدشت شهرستان ری در پیامی، مردم را به شرکت در نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قیامدشت نیوز؛ در راستای معرفی نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی سید حسین امیری امام جمعه قیامدشت طی پیامی مردم را به شرکت در این جشنواره دعوت نمود.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی

  • چه زیبا و دلنشین است نام ملکوتی امام رضا (ع )  ، همام امام مهربانی که از دیرباز تمام مهر و محبتشان را به گنبد طلائی اش گره زده اند . بلکه مردم این سرزمین عزت و عظمت ایرانی خویش را  در حرم حضرتش می یابند.

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی حرکتی است بسیار زیبا و مبارک که اهتمام به ابعاد مختلف این جشنواره می تواند پیوند ناگسستنی قلب های ایرانیان با امام هشتم (ع ) را تعمق بخشد .
جا دارد به نوبه خود از این اقدام زیبا تشکر و برلزومادامهو گسترش آن تاکید کنم . خوشا به حال شما که توفیق خدمتی در محضر حضرتش داشته و این جشنواره زیبا را همه ساله به نام امام هشتم (ع ) بر پا میدارید .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته”
سید حسین امیریامام جمعه قیامدشت

گفتنی است؛ نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ و سیره رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام به مناسبت ایام فرخنده دهه‌ کرامت، برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=722

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.