0

قیامدشت؛ آماده برپایی جشن های دهه ولایت

  • کد خبر : 1057
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
قیامدشت؛ آماده برپایی جشن های دهه ولایت
همزمان با ایام دهه ولایت، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهر قیامدشت به اجرا در می آید.

حسین ترکاشوند با بیان این خبر افزود: با توجه به در پیش بودن اعیاد سعید قربان و غدیرخم و ایام دهه ولایت ، با موافقت شورای اسلامی شهر و برنامه ریزی های حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری قیامدشت ، ویژه برنامه های متنوعی برای این ایام پیش بینی شده است.
وی گفت : در روز عرفه و همزمان با سراسر کشور، و با همکاری هیات رزمندگان اسلام،مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در جوار مزار شهدای گمنام شهر قیامدشت برپا خواهد شد.
ترکاشوند افزود: در صبح روز عید سعید قربان نیز نماز عید به امامت حجت الاسلام و المسلمین امیری،امام جمعه شهر قیامدشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.
به گفته شهردار قیامدشت ، برپایی جشن بزرگ ولایت با حضور هنرمندان مطرح کشور و شهر قیامدشت همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی در روز شنبه، بیست و ششم‌ مردادماه از دیگر برنامه های دهه ولایت در این شهر است.
ترکاشوند همچنین از برپایی مراسم تجلیل از سادات شهر قیامدشت در مسجد جامع شهر خبر داد و گفت: در این مراسم که صبح روز عید سعید غدیر خم برگزار می شود،شهروندان قیامدشتی به دیدار سادات شهر رفته و این روز را به آنان تبریک و شادباش می گویند.
برپایی ایستگاه صلواتی در عصر روز عید سعید غدیر، اجرای مسابقات فرهنگی با رویکرد معرفی و تبیین خطبه غدیر، تجلیل از آزادگان سرافراز شهر و نصب بنرهای اطلاع رسانی وآذین بندی شهر از دیگر اقدامات حوزه مدیریت شهری قیامدشت در ایام دهه ولایت امسال است.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=1057

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.