0

دستگیری سارق کش رو زنی در قیامدشت+فیلم

  • کد خبر : 453
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۳۴
دستگیری سارق کش رو زنی در قیامدشت+فیلم
مردی که با روش کش رو زنی مرتکب سرقت های سریالی از مغازه های قیامدشت شده بود شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قیامدشت نیوز ؛ رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته طی اعلام خبری به این کلانتری مبنی بر کش رو زنی یک کارتن ذغال از مغازه ای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران عملیات این کلانتری قرار گرفت و بنابر حساسیت موضوع ماموران با حضور در محل به بررسی دوربین های مداربسته نصب شده در محل پرداختند.
وی ادامه داد: با بررسی های اولیه ماموران موفق به شناسایی تصویر سارق شدند و مشخص شد متهم چندین بار توسط همین کلانتری دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است و آخرین بار نیز توسط همین کلانتری در زمینه سرقت یک کارتن ذغال دستگیر شده بود، که با به دست آوردن رضایت شاکی آزاد می شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: با این تفاسیر دستگیری سارق با شناسایی پاتوق وی در دستور کار قرار گرفت و با انجام یک عملیات ضربتی متهم در پاتوق خود غافلگیر و درحالیکه قصد فرار از دست ماموران عملیات این کلانتری را داشت دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.
وی توضیح داد: متهم که با توجه به وجود فیلم دوربین های مداربسته چاره ای جز اعتراف نداشت در همان ابتدا به ده ها فقره سرقت مشابه طی هشت ماه گذشته معترف شد و بیان داشت برای تامین هزینه مواد مخدر مصرفی خود مرتکب این سرقت ها شده است.
بنابراین گزارش متهم با تشکیل پرونده ای در زمینه کش رو زنی به مقام محترم قضائی معرفی شد.

 

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=453
  • منبع : نیک روز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.