2
سرپرست بخشداری خاوران ؛

۸۰ درصد شهروندان قیامدشت واکسینه شدند

  • کد خبر : 1919
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
۸۰ درصد شهروندان قیامدشت واکسینه شدند
سرپرست بخشداری خاوران گفت : پروتکل های بهداشتی باید در مدارس اجرا شود.

هوشنگ اکبری در پایان جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا بخش خاوران که در محل بخشداری خاوران برگزار گردید گفت : از خانم دکتر زارع مسئول مرکز بهداشت امام رضا(ع) قیامدشت و همکارانشان شهرداری و شورای شهر قیامدشت و همچنین نیروهای عزیز بسیجی که در امر واکسیناسیون زحمات زیادی کشیده و بصورت ۲شیف کار تزریق واکسن را انجام دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود : طبق آمارهای دریافتی ، ۸۰ درصد شهروندان قیامدشت هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند که همین امر باعث کاهش چشمگیر بیماران و فوتی ها در قیامدشت شده است.

نماینده عالی دولت در بخش خاوران بیان نمود : تزریق واکسن به منزله تمام شدن کرونا نیست و باید شیوه نامه های بهداشتی رعایت با جدیت ادامه یابد.

اکبری ادامه داد : با توجه به بازگشایی حضوری مدارس ، باید شیوه نامه های بهداشتی طبق دستورالعمل هایی که وزارت بهداشت اعلام کرده است به صورت کامل اجرا شود در غیر اینصورت اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سرپرست بخشداری خاوران تصریح کرد : عدم رعایت پروتکل‌ها توسط بعضی از صنوف سلامتی شهروندان را با خطر مواجه خواهد کرد و قطعا این موضوع افزایش مبتلایان به کرونا را در بخش خاوران و به ویژه شهر قیامدشت در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=1919

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.