0

پیگیری وضعیت اراضی روبروی دانشگاه آزاد قیامدشت در جلسه امروز شورای شهرستان ری

  • کد خبر : 3059
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
پیگیری وضعیت اراضی روبروی دانشگاه آزاد قیامدشت در جلسه امروز شورای شهرستان ری
جلسه شورای شهرستان ری امروز به ریاست شربیانی و با حضور بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.

در این جلسه که علی صالحی پارسا رئیس شورای اسلامی بخش خاوران نیز حضور داشت ، حسین سبحانی نماینده شورای شهر قیامدشت در شورای اسلامی شهرستان ری، با اشاره به طولانی شدن بررسی طرح پیشنهادی شهرداری قیامدشت در مورد اراضی روبروی دانشگاه آزاد توسط استانداری تهران خواستار پیگیری موضوع توسط فرمانداری ری شد.

بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ری نیز در این خصوص گفت : طی هفته آینده مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران به شهرری خواهد آمد و یکی از موضوعاتی که پیگیری خواهیم کرد بحث مشکل زمین شهری قیامدشت می باشد.

همچنین در این جلسه در خصوص مشکل اراضی روبروی دانشگاه نیز بحث و گفتگو شد و مقرر شد مکاتبات لازم برای پیگیری و رفع آن نیز توسط فرمانداری صورت گیرد.

گلایه تند نمایندگان خاوران و قیامدشت از راهداری شهرستان ری از وضعیت راههای مواصلاتی بخس خاوران

در این جلسه که رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری نیز حضور داشت ، علی صالحی پارسا‌ رئیس شورای اسلامی بخش خاوران از عملکرد راهداری در این بخش گلایه کرد و گفت : ما به هیچ وجه از وضعیت فعلی راهای روستایی در بخش خاوران راضی نیستیم و بعضی از راه‌ها ۲۰ سال است که هیچ رسیدگی نشدند.

صالحی در ادامه از نبود علائم کافی در جاده خاوران و آسفالت ریزی در ساعات اوج ترافیک گلایه کرد و گفت: متأسفانه آسفالت ریزی در ساعات اوج ترافیک در جاده خاوران کلافه کننده شده و هیچ مدیریتی روی این موضوع نیست.

وی افزود: بیش از ۵۰ میلیارد تومان از ظرفیت بخش خصوصی و بیش از ۲۰ میلیارد تومان از بودجه شهر و بخش در بهسازی معابر اصلی و راه های مواسلاتی بخش خاوران هزینه شده است.

در ادامه رمضانی و سبحانی نمایندگان بخش خاوران و شهر قیامدشت در شورای اسلامی شهرستان ری نیز از وضعیت موجود راه‌ها در بخش خاوران گلایه کرده و خواستار رفع مشکلات آنها شدند.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=3059

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.