0

قیامدشت نیوز ۶ ساله شد / ۱۳ آذر سالروز شروع به کار پایگاه خبری قیامدشت نیوز

  • کد خبر : 2395
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
قیامدشت نیوز ۶ ساله شد / ۱۳ آذر سالروز شروع به کار پایگاه خبری قیامدشت نیوز
۶ سال پیش همین موقع بود که جای خالی رسانه های مطالبه گر را در قیامدشت احساس کردیم و جرقه شروع به کار رسانه ای ما زده شد.

شاید خود ما هم فکر نمی کردیم بتوانیم این راه پر فراز و نشیب و بسیار سخت را ۶ سال ادامه دهیم اما با دعای خیر مردم توانستیم به این مرحله از کارمان برسیم.

سال ۹۸ پایگاه خبری قیامدشت نیوز توانست به عنوان اولین رسانه در بخش خاوران و شهر قیامدشت مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نماید و این شروعی جدید برای این پایگاه خبری بود.

شاید طی این ۶ سال از طریق همین رسانه توانستیم صدها و بلکه هزاران مشکل ریز و درشت را به گوش مسئولان رسانده و حل نماییم و هیچ وقت هم نه دنبال دیده شدن بودیم و نه تقدیر فقط چیزی که مهم بود رضایت مردم و دعای خیرشان بود.

در این سال‌ها حرف ، تهمت و فشار زیاد دیدیم ولی به دلیل علاقه ای که به کار داشتیم ، بدون هیچ ترسی کار را با قدرت بیشتر ادامه دادیم اما کسانی که تهمت ناروا زدند و کسانی که بخاطر اینکه از خبری خوششان نیامد و لابی کردند برای تحت فشار قرار دادن ما، آنها را به خدا واگذار می کنیم و انشاالله بزودی تاوان بی عدالتی های خودشان را هم در محضر خدا و هم قانون پس خواهند داد.

از شما مردم شریف و نازنین شهرم و روستاهای بخش خاوران و همچنین مسئولانی که کمک کردند تا مشکلات مردم حل شود، ممنون و سپاسگزاریم و امیدواریم همیشه در کنار ما جهت پیگیری و حل مشکلات باشید.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=2395
  • نویسنده : مظاهر ابراهیمی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.