4

برپایی نمایشگاه با موضوع مدیریت مصرف آب در نماز جمعه قیامدشت

  • کد خبر : 2826
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
برپایی نمایشگاه با موضوع مدیریت مصرف آب در نماز جمعه قیامدشت
امروز همزمان با نماز جمعه قیامدشت ، آبفای خاوران و منطقه ۶ تهران، نمایشگاهی با عنوان مدیریت مصرف آب در مصلی قیامدشت برپا نمودند.

به گزارش پایگاه خبری قیامدشت نیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر طرزی امام جمعه بخش خاوران در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت با اشاره به اینکه همراهی و همدلی مردم و مسئولان برای برون رفت از بحران آب ضروریست اظهار داشت: سال‌هاست که از نظر منابع آب وضعیت مطلوبی نداریم و امسال نیز به علت کمبود بارش‌ها با مشکلات ناشی از کمبود آب در فصل تابستان و در پیک مصرف روزانه با مشکل قطعی یا افت فشار آب مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌شده جنگ آینده جنگ آب خواهد بود افزود: در این منطقه نیز برخی روستاها و محلات از کمبود آب رنج می‌برند لذا برون رفت از این بحران باید هم مردم و هم مسئولین با مشارکت و همدلی برای عبور از مشکلات تلاش کنند.

امام‌جمعه بخش خاوران در ادامه با بیان اینکه آب نعمتی خدادادی است و قابل تولید نیست گفت: کمبود منابع آب قابل جبران نیست و باید مصرف آب به‌ویژه در مصارف خانگی به‌درستی مدیریت شود.

طرزی تصریح کرد: بنا بر اطلاعات موجود در بخش خاوران و شهر قیامدشت برخی روستاهایی همچنان وجود دارند که به آب شهری و آب سالم و شرب دسترسی ندارند، لذا از مسئولین متولی درخواست داریم برای روستاهای فاقد آب شرب و مشکلات ناشی از افت فشار آب در شهر قیامدشت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

لینک کوتاه : https://qiamdashtnews.ir/?p=2826

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.